زمان : 17 Azar 1396 - 23:57
شناسه : 142886
بازدید : 6228
 پروژه دانشگاه امام صادق (ع) مهریز هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود فرماندار مهریز: پروژه دانشگاه امام صادق (ع) مهریز هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود فرماندار مهریز خواستار تعیین تکلیف نهایی در مورد پروژه دانشگاه امام صادق (ع) مهریز شد

 سیدمحمد رستگاری در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز اظهار داشت: بحث دانشگاه امام صادق (ع) شهرستان مهریز که این‌روزها در شهر با آن مواجه هستیم، یک بحث کلی و فرا شهرستانی است که تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا به سرعت وضعیت این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی افزود: درخواستی به مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) تهران ارسال کرده ایم تا دستور تشکیل جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان مهریز و استان یزد داده شود تا اخرین وضعیت این دانشگاه چه از لحاظ ساختمانی و چه مجوزهای که از قبل گرفته شده، مورد بررسی قرار گیرد.

رستگاری بیان کرد: با توجه به شرایط امروز، سعی می‌کنیم با رایزنی‌هایی که با تهران در حال انجام آن هستیم، تصمیم منطقی در مورد مجموعه دانشگاه امام صادق (ع) گرفته شود و تعیین تکلیف نهایی برای این مجموعه صورت گیرد و این مجموعه از بلا تکلیفی چند ساله بیرون بیاید.

وی تاکید کرد: با توجه به شایعاتی که در مورد تغییر کاربری این مجموعه در سطح شهر رواج یافته، تاکنون هیچ گونه تصمیمی برای این مجموعه از سوی هیچ ارگانی گرفته نشده است هر چند ممکن است گمانه زنی هایی صورت گرفته باشد.

فرماندار مهریز عنوان کرد: تا جلسه مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) در تهران و مسئولان شهرستان و استان انجام نگیرد، تعیین تکلیف نهایی در مورد این پروزه منتفی است و امیدواریم با توجه به حساسیت‌های پیش آمده در مورد این مجموعه در شهر، مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) هر چه سریع‌تر نسبت به برگزاری جلسه و تعیین تکلیف نهایی این پروژه اهتمام کنند.

پروژه دانشگاه امام صادق (ع) در ۲۵ کیلومتری شهر یزد و پنج کیلومتری شهر مهریز واقع شده است.