زمان : 18 Azar 1396 - 14:50
شناسه : 142892
بازدید : 10887
بازدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان یزد از بندرخشک پیشگامان بازدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان یزد از بندرخشک پیشگامان بندرخشک پیشگامان امروز میزبان رییس و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان یزد بود.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان مهندس قمی رییس و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران امروز از بخشهای مختلف بندرخشک پیشگامان بازدید کرده و در جریان افتتاح فاز نخست و پیشرفت فازهای بعدی آن قرار گرفتند.
دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در این بازدید به تشریح چگونگی شکل گیری و روند اجرای بندرخشک پیشگامان پرداخت و با بیان اینکه یزد از لحاظ استراتژیک موقعیت بسیار مناسبی دارد بیان داشت:قصد داریم زنجیره مدیریت خدمات کالا و مصرف مردم را در این مجموعه مهیا کنیم.
رضایی نژاد گفت:در حال حاضر بزرگترین سردخانه جنوب شرق کشور در بندرخشک پیشگامان فعال است و امیدواریم با توجه به ظرفیت استان به پیش بینی اشتغال تا 7000 نفر در بندرخشک با افتتاح فازهای نهایی آن برسیم.نایب رییس هیئت مدیره بندرخشک پیشگامان گفت با توجه با اینکه دغدغه اتاق بازرگانی هم اشتغال و توسعه استان است خواهان همکاری دو مجموعه شد.
مهندس امیرحسین رضایی نژاد رییس هیئت مدیره و شهسواری مدیرعامل بندرخشک پیشگامان هم در این دیدار توضیحاتی پیرامون لجستیک بندرخشک پیشگامان ارائه نمودند.
مهندس قمی رییس اتاق بازرگانی استان نیز در جریان این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت بخش خصوصی در این مجموعه و حضور همزمان نیروهای جوان و خوش فکر در کنار مدیران باتجربه و پرسابقه به تعامل و ارتباط خوب و مناسب اتاق بازرگانی یزد با کشورهای همسایه و برخی کشورهای آفریقایی اشاره کرد و عنوان داشت:آمادگی داریم شرایط مناسب را برای واردات و صادرات محصولات استان از طریق بندرخشک و استفاده از انبارها,سردخانه و سایر امکانات بندرخشک پیشگامان فراهم نماییم. قمی اظهار امیدواری کرد از ظرفیت بندرخشک در راه توسعه و اشتغال استان بهره مناسب برده شود.