زمان : 19 Azar 1396 - 22:09
شناسه : 142922
بازدید : 6625
 از حقوق مردم درزمینه‌های مختلف از جمله طرح جامع مهریز دفاع کنم نماینده مردم ۵ شهرستان استان یزد در مجلس: از حقوق مردم درزمینه‌های مختلف از جمله طرح جامع مهریز دفاع کنم صباغیان : وظیفه نمایندگان از طرف مردم همان نظارت و قانونگذاری است

محمدرضا صباغیان در جمع مردم مهریز و در پاسخ به سئوالات مردم این شهرستان با اشاره به اینکه مهمترین موضوع و بحث اصلی مطرح شده در شهرستان مهریز، بحث طرح جامع این شهرستان است، اظهار داشت: تلاشهای امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان مهریز قابل تقدیر است و موارد مطرح شده نشانگر این است که این طرح به زودی در مهریز اجرایی می شود.

وی افزود: تلاش شده از حقوق مردم درزمینه‌های مختلف از جمله طرح جامع مهریز دفاع کنیم و این دفاع در مکاتبات متعدد صورت گرفته و در جلسات مختلف نیز بارها در مجلس تذکر داده شده است.

صباغیان عنوان کرد: از مسئولان کشوری نیز خواسته شده که به این موضوع توجه کنند و با همت مسئولان و پیگیری مردم، نتیجه خوبی را علیرغم اینکه با بحث باغ‌ها مشکلاتی را در اجرای طرح جامع ایجاد کرده بود، گرفته ایم.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس ادامه داد: وظیفه نمایندگان از طرف مردم همان نظارت و قانونگذاری است بنابراین در زمینه نظارت باید مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسئولان برسانیم زیرا معتقدیم اگر در جامعه ما مشکلات وجود دارد، نمایندگان مردم نباید ساکت باشند بلکه باید مسائل و مشکلات جامعه را به عنوان وکلای مردم به گوش مسئولان برسانند.

وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش شده مسائل و مشکلات موجود در جامعه را به گوش مسئولان برسانم و از ابزارهای نظارتی که قانون در اختیار نمایندگان قرار داده استفاده کنم و گاه با تذکر و سئوال و گاه با استیضاح، مسائل جامعمه را حل و فصل کنم.

صباغیان ادامه داد: یکی از مسائلی که مورد پیگیری قرار گرفت، بحث مدیریت واحد جامعه شهری بود که نیاز امروز ما به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تشکل های کارگری بیان کرد: تشکل‌های کارگری می توانند در احقاق حقوق کارگران بسیار حائز اهمیت باشد اما نبود این تشکل ها سبب شده تا جامعه کارگری در مقابله با احقاق حقوق خود با مشکلات جدی دست و پنجه نرم کنند.

صباغیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت دفتر خود در شهرستان مهریز اظهار داشت: آماده پاسخگویی به درخواست ها و مسائل مردم شهرستان مهریز هستم و امکان مکاتبه نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه گستردگی حوزه انتخابیه از مشکلات اصلی پنج شهرستان استان یزد است، افزود: به طور جدی پیگیر اصلاح حوزه انتخابیه هستم.