زمان : 02 Dey 1396 - 12:22
شناسه : 143081
بازدید : 13019
نام محمد رضا صباغیان در لیست نمایندگان سؤال کننده از وزیر کشور در هفته جاری نام محمد رضا صباغیان در لیست نمایندگان سؤال کننده از وزیر کشور در هفته جاری

هفته جاری سه وزیر در مجلس حاضر می شوند.

وزیر کشور برای پاسخگویی به ۱۰ سوال ۱۰ نماینده، وزیر صنعت برای گزارش در خصوص صادرات در کمیسیون اقتصادی و وزیر تعاون برای پاسخ به یک نماینده در صحن مجلس.

 در جلسه روز سه شنبه مجلس علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان در صحن مجلس حاضر می شود.

همچنین ۲ وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند.

عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر روز سه شنبه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور حاضر می شود.

 محمدرضا صباغیان نماینده مهریز،بهاباد، ابرکوه بافق و خاتم، علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حسن کامران نماینده اصفهان، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، ولی داداشی نماینده آستارا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا،عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس، سیده فاطمه حسینی نماینده تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس و سید حمیده زرآبادی نماینده قزوین و آبیک ۱۰ نماینده ای هستند که از این وزیر سوال دارند.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح روز دوشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود تا در خصوص عملکرد صادرات کشور به نمایندگان مجلس توضیح دهد.