زمان : 04 Dey 1396 - 12:41
شناسه : 143106
بازدید : 8858
بخش زیادی از اعتراض‌های مردم به تاخیر‌ها به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان است نماینده ولی فقیه در استان یزد: بخش زیادی از اعتراض‌های مردم به تاخیر‌ها به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان است


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مسئولان فرودگاه در برابر تاخیر پرواز‌ها به مردم پاسخگو باشند، گفت: بخش زیادی از اعتراض‌های مردم به تاخیر‌ها به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار کادر سپاه فرودگاه یزد اظهار داشت: یکی از نکات بسیار مهمی که همه ما باید در فعالیت‌هایمان به آن توجه داشته باشیم این است که در کار‌هایمان تنها به خداوند متعال توکل داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه توسل به اهل بیت هم یکی دیگر از اقداماتی است که باید همه ما داشته باشیم وچرا که توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کارگشا است، گفت: نباید به زور و قدرت خودمان ببالیم و از خداوند و ائمه اطهار غافل شویم، خیلی از موضوعات است که ما نمی‌دانیم مگر اینکه اراده خداوند بر قرار گرفتن آن در ذهن ما باشد.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: نکته دوم بحث اخلاق و برخوردی است که از اهمیت بسیار برخوردار است، گفت: مردم در فرودگاه‌ها بعضا به تاخیرهای هواپیمایی می‌خورند و به دلیل طولانی شدن گلایه‌مند می‌شوند.
وی تصریح کرد: بخشی از این تاخیر‌ها به دلیل مشکلاتی است که حتما باید سعی شود جلوی آن گرفته شود و تاخیرپرواز‌ها پایان یابد اما نکته مهم در ارتباط با تاخیر‌ها این است که در این مسائل، به مردم توجهی نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: لازم است که به مردم احترام ویژه گذاشته شود و از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی شود چرا که در صورتی که مسئولان فرودگاهی احترام ویژه به مردم داشته باشند و پاسخگوی سوالات و اعتراض‌های آن‌ها باشند، قطعا بخشی از نگرانی و ناراحتی مردم کمتر می‌شود.
ناصری یزدی خاطرنشان کرد: اگر مردم این حرکت و اخلاق خوب را از پاسداران و نیروی انتظامی حاضر در فرودگاه ببینند قطعا بخشی از ناراحتیشان کمتر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در بازرسی‌ها و فعالیت‌هایی که به لحاظ قانونی انجام می‌شود باید سعی کنیم خدای ناکرده به شخصیت مردم بی‌احترامی صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: برخورد یک پلیس در جاده‌ها اگر خوب باشد شخصی که جریمه شده از خطای خود پشیمان می‌شود ولی اگر پلیس با خشونت رفتار کند زمینه ناراحتی فرد را هم به وجود می‌آورد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: در روایت داریم که تواضع کردن سبب بالا رفتن شخصیت و جایگاه فرد می‌شود و ما هم باید به این روایت‌ها عمل کنیم و به بنده‌های خدا با تمام وجود احترام بگذاریم و مشکلات آن‌ها را تاحدی که در توانمان هست رفع کنیم.
ناصری یزدی تیزبینی را یکی دیگر از نکاتی دانست که حتما باید توسط پاسداران به ویژه در مکانهای حساسی از جمله فرودگاه رعایت شود و گفت: مراقبت و تیزبینی به غیر از این است که به افراد به صورت مستقیم بچسبیم و مراقب آن‌ها باشیم بلکه در خیلی از مواقع تیزبینی و مراقبت دورادور بهتر و بیشتر نتیجه می‌بخشد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه به دنبال توطئه علیه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: لازم است پاسداران فرودگاه در تمام وقت حواسشان جمع باشد و همه بخش‌های فرودگاه را به صورت دقیق مد نظر داشته باشند.