زمان : 24 Dey 1396 - 17:58
شناسه : 143392
بازدید : 6054
امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شرکت آب منطقه ای یزد امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شرکت آب منطقه ای یزد

 

تفاهم نامه ی همکاری  بین اداره کل  تبلیغات اسلامی  استان و شرکت آب منطقه ای یزد با  حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  و محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  (مد ظلله العالی ) مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و همچنین ارتقاء فرهنگ عمومی با عزم ملی و مدیریت جهادی به ویژه در مصرف بهینه آب  امضاء شد.
محمد مهدی جوادیان زاده  اظهارداشت  :  ما باید  با تمام بخشهایی که با مردم درارتباط هستند  ونقش  اثر گذاری دارند  تعامل داشته  و به مردم اطلاعی رسانی كنيم.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد افزود: هدف ما اطلاع رسانی به همه جامعه می باشد و همه باید بدانند  منابع آبی که تمام می شود ضرر آن برای همه هست.

 وی ادامه داد : قوی ترین پایگاه ها ، پایگاه روحانیت است و از جایگاه خوبی در میان مردم برخوردار می باشند و ماباید از تأثیرگذاری  روحانیت درمیان مردم استفاده نموده و از این طریق  کمبود آب و راه کارهای  مناسب را به مردم اطلاع رسانی نمائیم.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی خاطر نشان ساخت  : مسئله آب ، مسئله ای است که شامل تمام جانداران روی زمین می شود و همه به آن نیازمندیم اما متأسفانه  مصرف بهینه آب در زندگی ما صورت نمی گیرد و باید مصرف بهینه آب  فرهنگ سازی و نهادینه شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد : اگر روحانیون و مداحان   مطالب را منطقی  و مستدل  بیان نمایند مردم هم از آن استقبال کرده و می پذیرند.

وی ادامه داد : با استفاده از سخنان بزرگان و ائمه اطهار درست مصرف کردن و جلوگیری از اسراف و تبذیر را درجامعه آموزش بدهیم.

گفتنی است این تفاهم نامه مبتنی بر 7 ماده  می باشد که  استفاده از ظرفیتها ، امکانات فرهنگی ، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی و همکاری در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های  طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان بخشي از مفاد آن می باشد.