زمان : 26 Dey 1396 - 11:33
شناسه : 143397
بازدید : 5909
پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پی جان باختن کارکنان کشتی نفت کش پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پی جان باختن کارکنان کشتی نفت کش معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با صدور پیامی حادثه دلخراش نفتکش ایرانی را تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با صدور پیامی حادثه دلخراش نفتکش ایرانی را  تسلیت گفتند.متن این پیام به این شرح است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

(( كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ و إِلَيْنا تُرْجَعُونَ ))سوره انبیاء آیه 35

 حادثه دردناک آتش سوزی نفتکش ایرانی و  شهادت 30 دریانورد هموطن، دل همه اقشار مردم را مملو از حس توامان اندوه و تحسین­ کرد.

شهادت قهرمانانه جمعی از عزیزان دلیر کشورمان که در حادثه فاجعه بار آتش سوزی نفتکش سانچی جان خویش را در راه انجام وظایف میهنی از دست دادند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است. دریادلانی که جان ها و دل هایشان مملو از آتش فروزان عشق به ایران بود. بی تردید بزرگی و عظمت این زنان و مردان شریف که جان خود را در راه کشورشان به خطر می­اندازند همیشه در اذهان ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند. انسان های فداکاری که با نثار جان خود معنای واقعی ایثارگری را به منصه ظهور رساندند.

این حادثه دردناک به رغم همه تلخ کامی ها، باعث شد بار دیگر حماسه ای عظیم در قالب از خودگذشتگی، وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان ، نهادها و سازمان ها به نمایش درآید و در قله افتخارآمیز آن، دریانوردانی می درخشند که جان خویش را نثار وطن کردند.

به نیابت از خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به خانواده­های داغدار ایشان تسلیت می­گویم و آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان دارم و معتقدم نام و یاد پر آوازه این شهدای گرانقدر برای همیشه در تاریخ پُرافتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.

 

سلیمان پاک سرشت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور