زمان : 16 Farvardin 1397 - 02:11
شناسه : 144450
بازدید : 7609
ارتباط مستمر با کتاب ارزش‌های علمی جامعه را ارتقا می‌دهد امام جمعه بافق: ارتباط مستمر با کتاب ارزش‌های علمی جامعه را ارتقا می‌دهد امام جمعه بافق در دیدار نوروزی با کتابداران شهرستان با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه در رشد علمی و فرهنگی جامعه گفت: ارتباط مستمر با کتاب، ارزش‌های علمی جامعه را ارتقا می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، تلاش در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و جوانان را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، حائز اهمیت خواند و افزود: اگر بخواهیم به ارزش‌های علمی برسیم، باید با کتاب ارتباط مستمر داشته باشیم.

امام جمعه بافق تصریح کرد: امروز کتاب و کتاب‌خوانی از مقوله‌های مهم فرهنگی کشور محسوب می‌شود و جایگاه کتاب در ارتقای فرهنگی جامعه بی‌بدیل و ویژه است که این امر، وظیفه متولیان فرهنگی کشور را مطالعه افزون می‌کند.

الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق نیز در ابتدای این دیدار آغاز سال 97 را به حجت‌الاسلام سلیمانی تبریک گفت و گزارشی از فعالیت‌های یک‌ساله کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارائه کرد.

دیدار نوروزی کتابداران بافقی با امام جمعه این شهر، صبح سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه در دفتر حجت‌الاسلام سلیمانی برگزار شد.