زمان : 26 Ordibehesht 1397 - 07:52
شناسه : 144890
بازدید : 5153
کلاس آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: کلاس آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد در این دوره آموزشی که در طی 2 روز در محل سالن شهید بهشتی اداره حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد جناب آقای دکتر چرخکار ، رئیس نظام دامپزشکی استان تهران به بیان مباحث مرتبط با پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان پرداخت.

در این دوره آموزشی که در طی 2 روز در محل سالن شهید بهشتی اداره حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد جناب آقای دکتر چرخکار ، رئیس نظام دامپزشکی استان تهران  به بیان مباحث مرتبط با پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان  پرداخت.

دکتر حمید پورمیرزایی ضمن اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی دامپزشکان شاغل در بخش خصوصی و دولتی و همچنین مرغداران استان یزد برگزار شد که مباحث آموزشی شامل: راه های پیشگیری از بیماری آنفلوانزا، افزایش راندمان کار در مرغداری ها و   بهره وری بیشتر با استفاده از امکانات موجود و آشنایی با خطرات احتمالی بود.

وی برگزاری چنین دوره هایی را بسیار مفید و مؤثر دانست و اظهار کرد: یادآوری و بازآموزی مباحث اصلی در زمینه ی علم دامپزشکی باعث به روز شدن دانش افراد شاغل در این حیطه شده و به ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی کمک می نماید.