زمان : 27 Ordibehesht 1397 - 18:01
شناسه : 144919
بازدید : 6319
اجرای طرح قرآنی رمضان بهار قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اجرای طرح قرآنی رمضان بهار قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

همزمان با ماه مبارک رمضان، هفتمین دوره طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار می شود . به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی (پژوهشکده قرآن و عترت) در راستای مأموریت خود، تحکیم ارتباط دانشگاهیان با فرهنگ و معارف قرآن کریم، کارگاه سوره مبارکه نور با محوریت اصلاح نظام خانواده و روابط اجتماعی در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی اجرا می کند. همه اعضای هیأت علمی تمام وقت، نیمه وقت، حق التدریس و کارمندان تمام وقت رسمی و قراردادی دانشگاه می توانند در این طرح شرکت کنند.

منابع این کارگاه، تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی، مجمع البیان فی تفسیر القرآن شیخ طبرسی، المیزان فی تفسیر القرآن علامه طباطبایی، تفسیر نمونه آیت ا... مکارم شیرازی و تفسیر هدایت محمدتقی مدرسی بوده و مدت زمان آن 32 ساعت می باشد.

بنابر این گزارش تمام شرکت کنندگان در طرح می بایست در آزمون پایان دوره که توسط کانون قرآن و عترت برگزار می شود شرکت نمایند و برای شرکت کنندگانی که حداقل شصت درصد از نمره آزمون را کسب کنند از سوی دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی گواهی شرکت در کارگاه به مدت 32 ساعت صادر خواهد شد و به نفرات اول تا سوم در دو گروه هیأت علمی و کارمندان جوایزی اهدا خواهد شد.

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای حفظ قرآن در جامعه، استادان و کارکنانی که قادر به حفظ کل سوره مبارکه حشر شوند، پس از شرکت در آزمون حفظ و اعلام نتایج، برابر مصوبه شورای فرهنگی واحد، مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.