زمان : 25 Khordad 1397 - 17:26
شناسه : 145256
بازدید : 3500
افتتاح سایت آموزشی پرورش شترمرغ در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم افتتاح سایت آموزشی پرورش شترمرغ در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم براي اولين بار در استان یزد توسط مركز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خاتم دوره آموزشي "پرورش شترمرغ" برگزار مي گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم  از افتتاح سایت  آموزشی در رشته  پرورش شترمرغ در این مرکز خبر داد.

پور ابراهیمیان با اعلام این خبر بیان داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی این مرکزآموزشی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف توانمندسازی نیروی انسانی و تربیت نیروی ماهر متناسب با سند توسعه شهرستان ونیاز بازار کار اقدام به برگزاری و راه اندازی رشته جدید "پرورش شترمرغ" نموده است که با استقبال جوانان جویای کار واقع گردید.

وی اظهار داشت:برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال با استفاده از فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای و شرکت در دوره های کوتاه مدت در حوزه کشاورزی جوانان شهرستان وارد بازار کار خواهند شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم  تصریح کرد: این مرکز آموزشی با ایجاد بستر لازم به دنبال توسعه و ایجاد رشته های جدید و اشتغال زا در حوزه ی کشاورزی می باشد که گام مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.