زمان : 28 Khordad 1397 - 14:46
شناسه : 145285
بازدید : 4280
اراده مديريت ارشد استان حل مسائل بخش خصوصي است استاندار يزد: اراده مديريت ارشد استان حل مسائل بخش خصوصي است استاندار يزد در نشست شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي گفت: اراده مديريت ارشد استان حل مسائل و مشكلات بخش خصوصي در كوتاه ترين زمان ممكن است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي به رياست «محمود زماني قمي» استاندار يزد و با حضور «علي زيني وند» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار و اعضاي اين شورا برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن تبريك فرا رسيدن عيد سعيد فطر بيان كرد: مديريت ارشد استان در حل مسائل و مشكلات بخش خصوصي در كوتاه ترين زمان ممكن اراده و عزم جدّي دارد.
زماني قمي ادامه داد: شما به عنوان بخش خصوصي و كارآفرينان استان، اميد آفرين هستيد و بسياري از نيازهاي جامعه را رفع مي كنيد كه اين شايسته تقدير است.
وي افزود: بايد در شرايط امروز كمتر به منافع شخصي فكر كنيم و با همدلي و خدمت بيشتر به مردم و تلاش براي توليد ملّي، استان را در مسير توسعه قرار دهيم.
عالي ترين مقام اجرائي استان به شرايط ويژه كشور اشاره و خاطرنشان كرد: بدخواهان نظام جمهوري اسلامي ايران و انقلاب از هيچ توطئه و خيانتي عليه ايران دريغ نكرده و نمي كنند زيرا نظام و انقلاب اسلامي يك منشور را از ابتداي استقرار تاكنون در دستوركار قرار داده و آن دفاع از مظلومان جهان و تاختن بر ظالمان و مستكبران دنياست.
زماني قمي گفت: به عنوان كسي كه در جريان همه مراحل انقلاب اسلامي از قبل از استقرار تا پيروزي انقلاب و پس از آن بوده ام و به انقلاب عقيده و ايمان دارم، بر اين باور هستم كه استقلال و تماميت ارضي ايران به تداوم انقلاب و نظام جمهوري اسلامي گره خورده است.
استاندار يزد در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: در اين شرايط ويژه اي كه كشور در آن قرار دارد بايد دولت و بخش خصوصي در كنار هم، هماهنگ و همدل براي رفع نيازهاي مردم و اميدبخشي به جامعه تلاش كنند تا نقشه هاي بدخواهان نظام و انقلاب نقش بر آب شود.