زمان : 05 Tir 1397 - 23:15
شناسه : 145430
بازدید : 5130
برپایی نمایشگاه کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی اشکذر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر خبر داد: برپایی نمایشگاه کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی اشکذر نمایشگاه کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف معرفی این جشنواره به اعضا و مراجعان، در کتابخانه های عمومی شهرستان اشکذر برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، ولی‌الله حفیظی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای معرفی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نمایشگاهی از کتاب‌های این جشنواره با تلاش و همت کتابداران در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برپا شده است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی، با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مراجعان با سیره ائمه‌اطهار(ع) در کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت برای شرکت در این مسابقه و تهیه کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کنند.

حفیظی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی همچون دو دوره پیشین، به دو صورت مکتوب و آنلاین و در قالب انفرادی و خانوادگی برگزار می‌شود و مخاطبان در همه رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی از شهروندان اشکذری دعوت کرد با مراجعه به هریک کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر، ضمن تهیه منابع مسابقه و مطالعه آنها، به یکی از دو صورت آنلاین یا مکتوب در جشنواره هشتم شرکت کنند.

حفیظی همچنین تأکید کرد: برای تسهیل شرکت علاقه‌مندان در جشنواره کتابخوانی رضوی و تهیه نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سامانه اینترنتی این جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir در شبکه اینترنت راه‌اندازی شده است و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

گفتنی است، مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه 97 اعلام شده است.