زمان : 16 Tir 1397 - 17:06
شناسه : 145522
بازدید : 5523
فرماندارمیبد از عوامل انتظامی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد تقدیر نمود به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت؛ فرماندارمیبد از عوامل انتظامی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد تقدیر نمود در مراسمی فرماندارمیبد از تلاش‌های ارزنده عوامل مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان میبد تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با مخلان جامعه و مبارزه با سوداگران مرگ گفت: حقیقتاً نیروی انتظامی در چند مورد اتفاقاتی که در شهرستان میبد درزمینهٔ سرقت و مواد مخدر رخ‌داده است باتدبیر عمل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد هم در این مراسم گفت: برخورد با عاملین مواد مخدر در شهرستان اولویت کار نیروی انتظامی است و با سوداگران مرگ و پدیده شوم مواد مخدر با جدیت برخورد می‌کنیم.

سرهنگ سید طاهر موسوی بابیان اینکه شهرستان میبد به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر بعد از مرکز استان، درزمینهٔ مواد مخدر در معرض تهدید است گفت: نیروی انتظامی در سه ماه اول امسال 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در شهرستان میبد کشف کرده است که نسبت به 3 ماه سال گذشته 26 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

در این بازدید از فرمانده انتظامی و کادر مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اهداء لوح تجلیل شد.