زمان : 07 Mordad 1397 - 23:32
شناسه : 145729
بازدید : 4734
 از معابر روستای مزرعه کلانتر بهره‌برداری شد از معابر روستای مزرعه کلانتر بهره‌برداری شد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی میبد و جمعی از مسئولین از معابر روستای مزرعه کلانتر از روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان میبد بهره‌برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی میبد و جمعی از مسئولین از معابر روستای مزرعه کلانتر از روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان میبد بهره‌برداری شد.

فرماندارمیبد در حاشیه افتتاح این معابر با اشاره به کمک و همیاری مردم روستا، بخشداری و بنیاد مسکن گفت: امیدواریم سایر معابر هم به شیوه مطلوب بازسازی شود.

حسین فلاح یکی از مشکلات اساسی روستای مزرعه کلانتر را بالا آمدن آب‌های سطحی عنوان کرد و افزود: مردم این روستا به علت بالا آمدن آب‌های سطحی با ریزش دیوارها مواجه هستند.

فلاح گفت: با هماهنگی که با مدیرکل امور روستایی و جهاد کشاورزی برای انجام عملیات زهکشی برای کوچه‌هایی که امکان زهکشی وجود دارد امیدواریم ساختمان‌های مسکونی این روستا از ریزش دیوار مصون بماند.

محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد هم گفت: موضوع بهسازی معابر روستای مزرعه کلانتر را با کمک بنیاد مسکن همچنان دنبال می‌کنیم و قرار است با طراحی بنیاد مسکن، بدنه معابر این روستا بازسازی شود.

خانم جوانمردی دهیار روستای مزرعه کلانتر هم از همراهی و همدلی مسئولین شهرستان میبد در بهسازی معابر این روستا قدردانی کرد.

برای کف سازی، بازگشایی معابر قنات و روشنایی این روستا به طول 650 مترمربع،800 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن هزینه شده است.