زمان : 07 Mordad 1397 - 23:57
شناسه : 145770
بازدید : 4014
همزمان با آغاز هفته ملی مهارت صورت گرفت:بازدید فرماندار بهاباد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همزمان با آغاز هفته ملی مهارت صورت گرفت:بازدید فرماندار بهاباد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بهاباد از بازدید فرماندار بهاباد وهیات همراه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ؛ سید یحیی حسینی در تکمیل خبر افزود : همزمان با آغاز هفته ملی مهارت آقای محمد مهدی خانی زاده فرماندارشهرستان بهاباد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس دادگاه عمومی بهاباد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند برنامه های آموزشی و اقدامات ویژه گرامیداشت هفته ملی مهارت در این مرکز قرار گرفتند.  

فرماندار بهاباد در این بازدید کسب مهارت و بهره مندی از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای توسط جوانان را یکی از مهمترین راههای اشتغالزایی برای جوانان جویای کار دانست.

"محمدمهدی خانی زاده" بر نهادینه کردن فرهنگ یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای در خانواده ها  تأکید و حمایت کامل خود برای رفع مشکلات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهاباد را اعلام نمود.

 در ادامه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با ارائه گزارش از اقدامات آموزشی در چهار ماهه اول سال 97 به برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت مرکز اشاره نموده و اظهار داشت: فنی و حرفه ای شهرستان توانسته است با ارائه آموزش های مهارتی، خود را با نیاز بازار کار منطبق و هم سو نماید.

"سید یحیی حسینی" توسعه این مرکز آموزشی و کمبود فضا جهت تجهیز کارگاه های آموزشی را از مهمترین مشکلات پیش روی مرکز عنوان نمود و برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه شد.