زمان : 03 Mordad 1397 - 18:51
شناسه : 145826
بازدید : 5576
حضور خدام حرم رضوی در مرکز ناباروری یزد حضور خدام حرم رضوی در مرکز ناباروری یزد خدام حرم رضوی در قالب جشنواره زیر سایه خورشید در مرکز ناباروی یزد حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، خدام حرم رضوی در ابتدا با حضور در مرکز ناباروی یزد با مسئولان و کارکنان مرکز دیدار کردند و هدایای تبرکی به آنها اهدا کردند و در ادامه نیز دکتر افلاطونیان مسئول این مرکز بین المللی با حضور در این مراسم، حضور خدام را نوعی دلگرمی و برکت برای مرکز و بیماران دانست.

در ادامه این مراسم نیز خدام از بخش های مختلف جراحی، بستری و درمان این مرکز بازدید کردند و با اهدای تبرکی، بیماران بخش های مختلف را عیادت کردند.

یکی از بیماران این مرکز که از سیستان بلوچستان برای درمان به یزد آمده بود، دیدن خدام در این مکان و این شرایط را یک معجزه توصیف کرد و در جواب خبرنگار که پرسید چه خواسته‌ای از امام رضا(ع) دارید، گفت: از امام رضا(ع) می‌خواهم بعد از 10 سال چشم‌انتظاری، فرزندی به من بدهد.

این خانم گفت: قبل از آمدن به اینجا در راه صوت مداحی امام رضا را گوش می‌دادم و دلم هوایی شده بود اما باورم نمی شد اینجا خدام آن حضرت را ببینم اما این دیدار را به فال نیک می‌گیرم و ان شاءالله که حاجت من را بدهند.