زمان : 07 Mordad 1397 - 23:47
شناسه : 145845
بازدید : 3632
جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در معرفی سیره حضرت رضا(ع) است شهردار جدید تفت: جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در معرفی سیره حضرت رضا(ع) است شهردار جدید تفت در دید ار با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در معرفی سیره حضرت رضا(ع) است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، وحید فتوحی، شهردار جدید تفت با اشاره به اینکه تعامل و همکاری باعث پیشرفت کارها خواهد شد، گفت: تعامل با کتابخانه‌های عمومی در دوره مدیریت جدید شهرداری ادامه پیدا خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد با گسترش همکاری‌ها، از بروز برخی موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

وی در ادامه به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی، گامی مهم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ رضوی و سیره امام رضا(ع) است و شهرداری تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در تفت انجام خواهد داد.

هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید تفت، گفت: کتابخانه‌های عمومی و شهرداری‌ها به مثابه دو بال یک پرنده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت می‌کنند و همکاری و تعامل این دو نهاد می‌تواند به توسعه فرهنگ کتابخوانی منجر شود.

وی با ارائه گزارشی از میزان پرداخت سهم نیم درصد شهرداری تفت در سال‌های گذشته و ابتدای سال جاری، بیان داشت: تاکنون شهرداری تفت جزو یکی از شهرداری‌های نمونه در خصوص پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها بوده است و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.

قاسمی به برنامه‌های برگزار شده با مشارکت شهرداری تفت در گذشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که هم‌اکنون در حال برگزاری است، همچون دو دوره گذشته که با همکاری و حمایت شهرداری و سایر نهادهای فرهنگی در تفت برگزار شد، در سال جاری نیز با مشارکت پرشور مردم فرهنگ‌دوست تفت به سرانجام برسد.

گفتنی است، قاسمی در پایان این دیدار ابلاغ صادر شده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی برای شهردار تفت به عنوان عضو حقوقی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت را به وی تقدیم کرد.