زمان : 06 Shahrivar 1397 - 14:08
شناسه : 146257
بازدید : 3900
پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن هفته دولت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی به شرح زیر صادر نمودند:

«بسمه تعالی»

خانواده ارجمند سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

با سلام و تحیت

خداوند را شاکریم که فرصت گرانقدر خدمت به مردم را در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با رسالت  مقدس مهارت­آموزی به ما عطا کرده است و برخود می­بالیم در شرایط کنونی که  ارتقای توانمندی منابع انسانی، ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین آحاد ملت و تکیه بر توان داخلی و توسعه درون زا  بیش از پیش ضرورت یافته است، این مأموریت مهم برعهده ماست.

به یقین هرگام پرثمری که تا کنون برداشته ایم؛ با  اتكال به درگاه حضرت احديت و حمایت­های ارزشمند دولت تدبیر و امید، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای تأثیرگذار و همراهی بي دريغ  خانواده با انگیزه و پرتوان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشوردر دو بخش دولتی  و خصوصی صورت گرفته است.

اکنون در هفته دولت  و بزرگداشت چهارم  شهريورماه؛ روز كارمند، ضمن  گراميداشت خدمات راستين و ماندگار شهيدان معزز، آقايان رجايي و باهنر،  تلاش­های خانواده سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور؛ مربيان دلسوز، كاركنان تلاشگر، مديران و مسئولان متعهد  و همه عزيزاني كه در دو بخش دولتی و خصوصی  تمام توان و همت خویش را در تحقق اهداف عالی سازمان به کار گرفته ­اند، ارج نهاده و تقدیر می­نمایم.

اميد آن است؛ با استعانت از درگاه حضرت حق،  هریک از اعضای این خانواده بزرگ به عنوان سفیرمهارت آموزی در حوزه مسئوليت محوله،  با درايت و هوشمندي بيش از پيش در فضاي همدلي و همراهي بخش دولتي و خصوصي، گام نهاده تا ان شاء ا... شاهد آثارملموس آموزش­های مهارتی در تحقق برنامه­های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال،  فقرزدایی،  توانمندسازی، رفاه و گسترش عدالت اجتماعی باشیم.                                        

سلیمان پاک سرشت


 دانلود فايل : تبریک_هفته_دولت.jpg ( 1988KB )