زمان : 12 Shahrivar 1397 - 12:53
شناسه : 146344
بازدید : 5028
توسعه فضاهای فرهنگی، رفاهی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد توسعه فضاهای فرهنگی، رفاهی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از افزایش سرانه زیربنای فضاهای فرهنگی، رفاهی با تکمیل و افتتاح چند پروژه عمرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، میرفخرالدینی ضمن اعلام این خبر افزود: در آخرین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی در زمینه های رفاهی و فرهنگی با حضور آقای دکتر فیروز معاون اداری، مالی و منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای، آقای دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استان افتتاح گردید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: خوابگاه دانشجویی، سالن آمفی تئاتر و نمازخانه از پروژه های افتتاح شده می باشد که خوابگاه آن در آموزشکده فنی شهید بهشتی اردکان به مساحت ۱۰۳۵ مترمربع و زیربنای ۲۱۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ ‌بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی احداث و تجهیز شده است.

وی افزود: سالن آمفی تئاتر بیان شده با ظرفیت 650 نفر و زیر بنای 2400 مترمربع در آموزشکده فنی حضرت رقیه (س)  واقع شده است.

میرفخرالدینی بیان کرد: نمازخانه آموزشکده کشاورزی خاتم نیز با مساحت 220 مترمربع افتتاح و در سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانشجویان قرار خواهد گرفت.  

وی در پایان تصریح کرد: افتتاح این سه پروژها موجب افزایش قابل توجهی در سرانه فضاهای رفاهی دانشجویان در دانشگاه گردیده است.