زمان : 15 Shahrivar 1397 - 22:15
شناسه : 146380
بازدید : 4345
همزمان با هفته دولت افتتاح اولین مرکز آموزش  بین کارگاهی معدن کشور در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد همزمان با هفته دولت افتتاح اولین مرکز آموزش بین کارگاهی معدن کشور در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از افتتاح اولین مرکز آموزش بین کارگاهی معدن کشور در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد در هفته دولت خبرداد.

 

   به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد افضلی در تشریح این خبر گفت: مرکز آموزش بین کارگاهی معدنی مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد با حضور نماینده وزارت کشور، نماینده وزیر صنعت، معدن  و تجارت در امور ناریه و معاونت حفاظت پرسنلی وزارت صنعت ، معدن  و تجارت، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ، مدیرکل مرکز تحقیقات مواد معدنی استان، فراشاهی معاونت آموزش ، پژوهش  و برنا مه ریزی ، دهقان  مدیر حراست و ندافیون مسئول  و کارشناس آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد افتتاح گردید .

وی افزود: ایجاد مرکز آموزشی بین کارگاهی در کنار واحدهای تولیدی، صنعتی و معادن و توجه بیشتر به امر آموزش به همراه استفاده از تجربیات و امکانات تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه های اقتصادی استان خواهد داشت .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: وظایف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  و مراکز جوار  و بین کارگاهی را تهیه و تدوین نیازسنجی آموزشی بر اساس استانداردهای شغلی و مورد نیازصنایع و معادن، ارائه گزارش افراد مهارت دیده و اشتغال یافته، همکاری افراد متخصص صنایع و معادن با مراکز به منظور تهیه استانداردهای آموزشی موردنیاز دانش روز و اخذ آزمون  و تعیین صلاحیت بر اساس آموزش های ارائه شده و اعطای گواهینامه مهارت معتبر بین المللی به افراد قبول شده در آزمون های پایان دوره آموزشی بر شمرد.

 افضلی خاطر نشان نمود: کلیه مدیران صنایع و معادن  استان به بحث آموزش  تخصصی کارکنان و ارتقاء مهارت شاغلان و توانمند سازی نیروهای بومی استان به عنوان یکی از اصولی ترین مباحث خود نگاه ویژه ای داشته باشند. 

وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار سیستم های آموزشی مهارتی و مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع و معادن بتوانیم گام موثری در جهت افزایش بهره وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع و معادن استان برداریم.