زمان : 20 Shahrivar 1397 - 19:41
شناسه : 146427
بازدید : 4302
نشست هم اندیشی مدیران ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه 6 و 7 کشوری نشست هم اندیشی مدیران ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه 6 و 7 کشوری نشست هم اندیشی مدیران ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه 6 و 7 کشوری به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،علی افضلی مدیرکل در این خصوص اظهار داشت: نشست مشترک با حضورمعاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیران کل ستادی و استانی آموزش فنی و حرفه ای استانهای تهران،البرز،قم ،قزوین ،کرمان ،هرمزگان وسیستان وبلوچستان  در این اداره کل برگزارمی گردد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در ادامه افزود: هدف از این نشست تبادل اطلاعات ،تجربیات و راهکارها ، تعاملات و هم افزایی بیشتر در ارائه خدمات می باشد.

افضلی با اشاره به اهمیت این گونه نشستها گفت:در این نشست ها ایده ها ،تجربیات کسب شده از سوی استانهای حاضر در نشست ارائه خواهد شد تا به منظور استفاده بهتر و سهولت در امور آموزشی در سایر مناطق مورد استفاده قرار گیرد .

گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه 6 و 7 کشوری در روز چهارشنبه 21 شهریورماه جاری به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار می گردد .