زمان : 26 Shahrivar 1397 - 20:28
شناسه : 146508
بازدید : 4492
لزوم ترویج فرهنگ بسیجی درروند انجام اقدامات در جامعه فرماندارمیبد تأکید کرد: لزوم ترویج فرهنگ بسیجی درروند انجام اقدامات در جامعه فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ بسیجی و بسیجی گونه عمل کردن درروند انجام اقدامات در جامعه در راستای خدمت به مردم تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان با حضور "حسین فلاح" فرماندار، "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی،"محمد اسماعیلی" بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه بر ترویج فرهنگ بسیجی و بسیجی گونه عمل کردن درروند انجام اقدامات در جامعه و انتقال به نسل‌های جدید را در راستای خدمت به مردم تأکید کرد.

حسین فلاح بیان اینکه می‌توان در انجام اقداماتی که در قالب کارهای فرهنگی و آموزشی صورت می‌گیرد اظهار داشت: ادارات و ارگان‌ها اقدامات انجام‌شده خود را در این 40 سال پررنگ جلوه دهند.

فلاح بیان کرد: با توجه به نیرنگ‌های دشمنان نباید باور انقلابی در مردم کمرنگ شود بلکه باید به دشمنان نشان داد که همچنان مردم ایران انقلابی و پایبند به ارزش‌ها و باورهای دینی خود هستند و باشهامت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

" سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز در این جلسه از برگزاری 100 برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی بهشتی افزود: برنامه‌های سال جاری با شعار" ما توانسته‌ایم " و با رویکرد چهار دهه فرهنگ، مقاومت و تقویت ساختارهای  علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اجرایی می‌شود.

بهشتی رژه نیروهای مسلح در روز شنبه 31 شهریورماه، برپایی نمایشگاه عکس و آثار شهدای دفاع مقدس و محرم در بلوار بسیج، ایجاد غرفه نقاشی با موضوع محرم و شهدا، نصب پرچم امام حسین (ع) در مصلی آیت‌الله اعرافی، رونمایی از تانک زرهی با نماد ایستادگی و مقاومت رزمندگان، برنامه‌ریزی جهت حضور خودروهای حامل صحنه‌های عاشورا و دفاع مقدس با حضور هیئت مذهبی، اجرای گروه سرود نوجوانان عاشورائی، نصب بنرهایی با موضوع 40 سالگی انقلاب در بلوار بسیج، انتقال پرچم گنبد امام حسین (ع) به مدارس و دانشگاه‌ها به همراه راوی و مداح، غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس را بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد برشمرد.

در پایان این جلسه نیز حکم سرگرد مهدی دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج کارمندی، کارگری و اصناف شهید میرباقری شهرستان به ایشان اهدا شد.

به‌پاس ایستادگی و مقاومت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه به‌عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.