زمان : 27 Shahrivar 1397 - 16:48
شناسه : 146519
بازدید : 4527
وزیر بهداشت مرکز خدمات جامع سلامت یزد را افتتاح کرد وزیر بهداشت مرکز خدمات جامع سلامت یزد را افتتاح کرد مرکز خدمات جامع سلامت حاجی مقصودی یزد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه "سیدحسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت و درمان در ادامه سفر خود به استان یزد به همراه استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری یزد و تعدادی از مدیران حوزه سلامت استان، مرکز خدمات جامع سلامت و مرکز مشاوره حاجی مقصودی را با زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع و به مساحت ۱۶۰۰ متر در دو طبقه افتتاح کرد.
این مرکز به همت خیر بزرگوار "غلامرضا حاجی مقصودی" و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یزد ساخته شده است و جمعیتی نزدیک به ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.
‌گفتنی است خدمات جامع سلامت شامل: بهداشت محیط، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، بهداشت حرفه‌ای، واکسیناسیون، آزمایشگاه، مراقبت سلامت و مشاوره ازدواج از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز است.


بازدید از پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد


وزیر بهداشت، استاندار یزد و مقامات استان همچنین از پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد شامل: مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری و مرکز تحقیقات بیولوژی سلول های بنیادی یزد بازدید کرد‌ند و
"پروفسور عباس افلاطونیان" متخصص زنان و زایمان و موسس ‌این مرکز توضیحاتی در رابطه با نحوه ارائه خدمات مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد به هم وطنان و مردم استان ارائه داد.