زمان : 09 Mehr 1397 - 00:42
شناسه : 146549
بازدید : 3761
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته دفاع مقدس پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته دفاع مقدس مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، یاد و خاطره همه ایثارگران، به خصوص شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در متن پیام تبریک دکتر محسن حرازی زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

در این میان امدادگران شهید جمعیت هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و در کنار اقشار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی از وجود خویش گذشتند.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه ایثارگران و از جان‌گذشتگانی که در این راه مقدس جاویدنام شدند؛ به‌ ویژه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر که در راه تسکین درد و رنج حاصل از تجاوز دشمن در کنار رزمندگان اسلام زیر آتش خمپاره و موشک لحظه‌ای تردید به خود راه ندادند تا پرچم سفید این جمعیت که همیشه نویدبخش صلح و نوع‌دوستی بوده این‌بار در راه نام وطن برافراشته شود.

دانش و آموزش و تعلیم مهارت‌های زندگی و انتقال تجربیات امدادگران به همه مردم‏ تجربه‌ای نو در دنیای معاصر است. کاهش تهدید‌های طبیعی و غیرطبیعی و صیانت از جان و زندگی آدمیان جز به دانش افزایی، گسترش آموزش‌های لازم برای عموم مردم و ارتفاع یافتن مهارت مداخله گران در سوانح میسر نیست.

آغاز مهر را به همه کوشندگان راه دانش،‏ اساتید معظم و دانش آموزان ،دانشجویان ‏و به همه اعضای کانون‌های دانش آموزی و دانشجویی هلال‌احمر و هر آن کس که در اهداف جمعیت هلال‌احمر با ما همراه است تبریک می‌گویم .