زمان : 09 Mehr 1397 - 00:43
شناسه : 146627
بازدید : 3688
لزوم مناسب سازی دسترسی به معابر در بافت تاريخی شهر يزد/ شناخت از محلات مبناي بازآفريني شهري است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار يزد: لزوم مناسب سازی دسترسی به معابر در بافت تاريخی شهر يزد/ شناخت از محلات مبناي بازآفريني شهري است معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر ضرورت مناسب سازي دسترسي به معابر در بافت تاريخي و فرسوده شهر يزد بيان كرد:رسيدن به شناخت كافي از محلات با راه اندازي دفاتر تسهيلگري مبناي بازآفريني شهري است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز چهارشنبه چهارم مهرماه،در آستانه روز آتش نشان جمعي از مسئولان و پرسنل آتش نشاني و خدمات ايمني  استان با معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد ديدار و به تبادل نظر در زمينه فعاليت هاي پيش روي اين حوزه پرداختند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد بيان كرد:فعاليت پرسنل ايثارگر و پر تلاش آتش نشاني در عرصه هاي مختلف همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته و عملكرد اين حوزه از سوي مردم و مسئولان شايسته تقدير است.
«محسن صادقيان» ضمن تبريك هفتم مهرماه روز آتش نشاني افزود:با توجه به دسترسي نامناسب و مشكلات موجود در برخي از مناطق بافت تاريخي و فرسوده شهري در هنگام وقوع حوادث نيروهاي امدادرسان با محدوديت ها و موانع جدي روبرو مي شوند.
صادقيان اظهار داشت:مناسب سازي دسترسي به معابر در بافت تاريخي و فرسوده شهر يزد نيازمند توجه جدي مي باشد و بر اين اساس برنامه ريزي هايي از جمله تاكيد بر بازآفريني شهري در مسير اجرا قرار گرفته است.
وي خاطرنشان كرد:شناخت و آسيب شناسي محلات مبناي اجراي طرح بازآفريني شهري است و به زودي با آغاز فعاليت دفاتر تسهيلگري ساختار شناسي از ابعاد مختلف به صورت همزمان شكل مي گيرد.
معاون استاندار گفت:آتش نشاني و شهرداري هاي استان گزارشي جامع از ظرفيت فعاليت و ميزان تجهيزات استان در هر ايستگاه ارائه كنند تا بر مبناي اطلاعات دقيق بتوان براي تقويت و تامين تجهیزات ضروري برنامه ريزي و اقدام كرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در پايان تصريح كرد:در زمينه تامين نيروي انساني در حوزه آتش نشاني و خدمات ايمني،نشست هاي مشتركي با دفاتر مديريت شهري و روستايي استانداري برنامه ريزي شود تا بتوان ظرفيت خدمات وظيفه را در اين زمينه نيز فعال كرد.
گفتني است در اين جلسه گزارشي از فعاليت هاي آتش نشاني و خدمات ايمني در استان ارائه و نيازمندي ها و مشكلات اين حوزه در مسير خدمات رساني مناسب به مردم مورد تبادل نظر و هم انديشي قرار گرفت.
*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:حسن کرمی