زمان : 05 Mehr 1397 - 11:58
شناسه : 146635
بازدید : 13803
مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیّری زنده یاد علی محمد خادمیان در شهر بافق برگزار شد. با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان: مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیّری زنده یاد علی محمد خادمیان در شهر بافق برگزار شد. مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیّری زنده یاد علی محمد خادمیان صبح امروز با حضور امام جمعه بافق،فرماندار، مدیر کل نوسازی،توسعه تجیز مدارس استان یزد، مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش،رؤسای شهر و شهرستان،بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد،در این مراسم دکتر عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اظهار خرسندی از رشد و توسعه فضای آموزشی در بافق گفت: آموزشگاه خیری خادمیان در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث شده است. زیر بنای این طرح یک هزار و 50 متر و مابقی آن محوطه سازی و استاندارد سازی در قالب 2 قرارداد که 35 درصد آن توسط خیّر و 65درصد از طریق اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس و فرمانداری تامین شده است.

عارفی اظهار داشت: کلنگ زنی این پروژه در سال 83 انجام شد و خیر محترم بسرعت به تعهدات خود انجام داد و اسکلت و نمای کار انجام شد، منتها آن بخش از تعهدات که مربوط به اعتبارات دولتی بود بعد از آن به علت کم کاری های انجام شده تامین نشد و این پروژه به مدت 12 سال تعطیل شده بود ولی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و فرمانداری بافق اعتبار لازم برای انجام پروژه تامین شد و این پروژه اکنون به بهره برداری رسید و مورد استفاده دانش آموزان عزیز بافقی قرار گرفته است.