زمان : 24 Mehr 1397 - 00:23
شناسه : 147032
بازدید : 5828
امام جمعه مهریز از کتابخانه عمومی روضه الشهداء دیدن کرد در جریان سفر به روستای میرک‌آباد شهرستان مهریز امام جمعه مهریز از کتابخانه عمومی روضه الشهداء دیدن کرد امام جمعه شهر مهریز در سفر به روستای میرک‌آباد، از کتابخانه عمومی روضه‌الشهداء این روستا دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی­الدینی، امام جمعه مهریز و هیأت همراه، در جریان بازدید از روستای میرک‌آباد از کتابخانه عمومی روضه‌الشهدای این روستا دیدن کرد.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی در این برنامه در جمع دانش‌آموزان بازدید کننده از کتابخانه گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ مکتوب و ارزش والای کتاب در اسلام، باید زمینه انس و الفت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با کتاب و مطالعه فراهم شود.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی در کتابخانه نیز بیان داشت: فرهنگ قرآن، باید در قالب مباحث نظری و عملی و به شکل جدی وارد زندگی مردم شود تا شاهد اثرات عمیق آیات الهی در سبک زندگی مردم باشیم.

امام جمعه مهریز افزود: باید از ظرفیت کتابخانه‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی بهره‌ برد؛ چراکه توسعه و ترویج این فرهنگ انسان‌ساز، جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مصون می‌کند.

راضیه دهقان، مسئول کتابخانه روضه‌الشهداء نیز در این برنامه ضمن تشکر از حضور امام جمعه مهریز در این کتابخانه و دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی کتابخانه، ایجاد شور و نشاط دینی، تبیین مفاهیم تربیتی و ارائه آموزش‌های مفید در زمینه‌های مختلف را از اهداف برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه روضه‌الشهدا عنوان کرد.