زمان : 30 Azar 1397 - 12:34
شناسه : 148135
بازدید : 5750
اختصاص ۳۰ زمین چمن مصنوعی به شهرستان‌های رفسنجان و انار اختصاص ۳۰ زمین چمن مصنوعی به شهرستان‌های رفسنجان و انار نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان های رفسنجان و انار به بهره برداری می رسد.

احمد انارکی محمدی، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۳۰ زمین چمن مصنوعی به شهرستان های رفسنجان و انار گفت: تاکنون ۶ زمین محلی در نقاط مختلف شهرستان های رفسنجان و انار با چمن مصنوعی پوشیده شده و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: زمین های باقی مانده به محض فراهم شدن زیرساخت ها و تایید کارشناسان مربوطه با چمن مصنوعی پوشیده شده و به بهره برداری خواهند رسید.

انارکی محمدی به جلسه ناصر شهبازی مجری پروژه‌های ورزشی شرکت مس و بخشداران شهرستان رفسنجان در دفترش اشاره و تصریح کرد: در این جلسه، مطالبات و مشکلات بخشداران در خصوص ورزش جوانان و لزوم ایجاد زیرساخت های ورزشی بیان و بررسی شد.

وی یادآور شد: برای جوانان و ورزش شهرستان راه های نرفته بسیاری داریم که امیدوارم با حرکت های خوبی که آغاز شده و حمایت های مجموعه ورزشی مس بتوانیم این کاستی ها را جبران کنیم.

انارکی لزوم توجه به فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در حوزه انتخابیه اش را مهمترین گام برای ایجاد نشاط و دوری از انحرافات اجتماعی دانست./ باشگاه خبرنگاران جوان