زمان : 17 Bahman 1397 - 11:06
شناسه : 149057
بازدید : 6069
اعلام برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در ایام‌الله دهه فجر همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی صورت گفت؛ اعلام برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در ایام‌الله دهه فجر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان افراد جامعه به ویژه کودکان اجرا می‌شود.

وی افزود: زیباسازی و آذین‌بندی کتابخانه‌ها،  برپایی نمایشگاه مطبوعات انقلاب اسلامی با عنوان «آن روزها» در کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقه داستان‌نویسی از دوران انقلاب ویژه دانش‌آموزان، نمایشگاه کتب انقلاب در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری پویش کتاب‌خوان مجازی با عنوان «چهل کتاب» در فضای مجازی و کارگاه آموزش مادران قصه‌گو از جمله این برنامه ها در ایام مبارک دهه فجر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت صریح کرد: نشست‌های کتاب‌خوان مدارس با محوریت کتاب‌های انقلاب و دستاوردهای حیات چهل ساله نظام اسلامی در این ایام به شکل گسترده‌ای برگزار می‌شود و در کنار آن نیز برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه طلاب در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی ادامه داد: مراسم خاطره‌گویی از دوران انقلاب و برگزاری مسابقه دل‌نوشته «من و انقلاب»، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در ایام‌الله دهه مبارک است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره متبوع خود در روز پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: برگزاری نخستین جشنواره پلاکاردنویسی ویژه دانش‌آموزان، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و عضویت رایگان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن سال جاری نیز از ویژه‌برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی برای این روز بزرگ خواهد بود.