زمان : 02 Esfand 1397 - 12:14
شناسه : 149382
بازدید : 5038
نشست‌ «مهارت‌های زندگی در اسلام» در کتابخانه «ایثار» یزد برگزار شد با حضور بانوان عضو کتابخانه؛ نشست‌ «مهارت‌های زندگی در اسلام» در کتابخانه «ایثار» یزد برگزار شد نشست «مهارت‌های زندگی در اسلام» با موضوع خانواده و ارتباط همسران و فرزندان از منظر اسلام، با حضور جمعی از اعضا و مراجعان، در کتابخانه عمومی ایثار نجف آباد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست  محسن مشایخ، کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به آیات قرآنی و بیان احادیثی از ائمه اطهار یادآور شد: بهترین الگوی زندگی انسان‌ها کتاب آسمانی قرآن است و توجه به دستورات کتاب وحی راه‌گشای مشکلات جامعه امروز بشر است.

وی تصریح کرد: ساده زیستن، توجه به نیازهای اولیه خانواده، شیوه‌های صحیح همسرداری، تربیت درست و اصولی فرزندان و فراگیری آداب معاشرت اسلامی، از رموز موفقیت افراد است.

این کارشناس مذهبی در ادامه مهارت‌های بهتر زیستن را از دیدگاه اسلام تشریح کرد و اظهار داشت: رمز داشتن آرامش در زندگی توجه به اخلاقیات و توکل به خدا در رسیدن به خواسته‌های مشروع است.

صابر سعیدی، مسئول کتابخانه ایثار نیز هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها را آشنایی بیشتر خانواده‌ها با مهارت‌های زندگی از منظر اسلام و قرآن و گسترش و تعمیق ارزش­های اصیل اسلامی و ایرانی در خانواده  بیان کرد.

وی تصریح کرد: این‌گونه نشست‌ها سبب رشد و ارتقای آگاهی و دانش افراد نسبت به مدل و سبک زندگی اسلامی می‌شود.

گفتنی است، این نشست‌ها هر ماه در کتابخانه ایثار با استقبال پرشور اعضا  برگزار می‌شود