زمان : 06 Esfand 1397 - 12:43
شناسه : 149456
بازدید : 7116
پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز زن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز زن در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای اطهر (س) ، روز زن و روز تجلیل از مقام مادر و تقارن برگزاری مراسم هفته مهندس با این مناسبت فرخنده، پیامی از طرف دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد صادر شد که در آن آمده است:

فرارسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد موفور السرور زهرای مرضیه سلام ا... علیها، روز زن و هنگامه تجلیل از مادران قهرمان و قهرمان پرور و همزمان با روز میلاد سلاله رسول خدا، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. تقارن ایام بزرگداشت هفته مهندس و میلاد مهندس، دانشمند و فیلسوف برجسته کشور خواجه نصیرالدین طوسی با این عید مبارک را به همه مهندسان عزیز و شریف استان یزد تبریک می گویم. شما مهندسان نماد سازندگی و آبادانی هستید و توسعه ایران اسلامی و استان نمونه یزد در گرو تلاش و خدمات بی بدیل شما مهندسان به جامعه وصنعت به ویژه صنعت رونق افزای ساختمان است.

بدان امید که با بهره گیری از یک ربع قرن تجارب و خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان و تکیه بر مباحث 22 گانه مقررات ملی ساختمان بر مبنای سبک زندگی و معماری ایرانی- اسلامی شاهد رشد و پویایی و شور و نشاط هر چه بیشتر در استان باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده از شما مهندسان گرامی دعوت می کنم در مراسم و برنامه های گوناگونی که برای این هفته با هدف هم اندیشی، ارائه تجربیات، تجلیل از برگزیدگان و ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در جامعه مهندسی تدارک شده و از طریق سایت و کانال سازمان و سایر امکانات ارتباطی اطلاع رسانی شده و می شود، شرکت فرمایید.

مهدی سالاری

رئیس سازمان