زمان : 11 Esfand 1397 - 14:43
شناسه : 149532
بازدید : 5474
دوره آموزشي نگهبانان ادارات راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد برگزار شد دوره آموزشي نگهبانان ادارات راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد برگزار شد دوره آموزشي ويژه نگهبانان ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد، در مرکز آموزش این اداره کل و با حضور مدیر کل، روسای ستادی و نگهبانان ادارات شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد، علي عليخاني مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد در آغاز اين دوره آموزشي اظهار داشت: علاوه بر در نظر گرفتن تمام موارد و ضوابطي كه يك نگهبان بايد از آن برخوردار باشد، رعايت اخلاق، ادب و گشاده‌رويي بايد از ويژگي‌های بارز نگهبانان باشد.

وي افزود: نگهبان به عنوان پيشاني اول اداره در ورودي هر يك از ادارات قرار مي گيرد و درخواست ما اينست كه اولويت اول شما مردمداري و برخورد مناسب با ارباب رجوع و همكاران باشد.

عليخاني خاطرنشان كرد: نگهبانان در تمام ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد بايد با گشاده رويي، متانت و سعه صدر با مردم برخورد كنند و آثار برخي كمبودها در دستگاه اداري، نبايد در رفتار نگهبان بروز و ظهور پيدا كند.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، حفظ بيت المال را از وظايف نگهبانان دانست و تاكيد كرد: اين مهم هم در زمينه صرفه جويي در مصرف آب، برق و ... و هم جلوگيري از تعرض به اموال اداره بايد به صورت بسیار جدی مدنظر قرار گیرد.