زمان : 12 Esfand 1397 - 11:25
شناسه : 149549
بازدید : 5082
برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مهارت هاي زندگي با رويکرد نشاط خانواده ویژه بانوان هلال احمر یزد برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مهارت هاي زندگي با رويکرد نشاط خانواده ویژه بانوان هلال احمر یزد کارگاه آموزشی با عنوان مهارت هاي زندگي با رويکرد نشاط خانواده ويژه زنان شاغل در جمعیت هلال احمر یزد همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ لیلا انتظام زاده مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان یزد  با اعلام اینکه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این کارگاه حضور داشتند،عنوان کرد: زنان شاغل به واسطه حجم سنگين مسئوليت در محيط خانه و خانواده و محيط کار بيش از مردان نيازمند انعطاف پذيري هستند .

انتظام زاده افزود: زنان شاغل باید به گونه ای وقت و زمان خود را مدیريت کنند تا هماهنگي و تعادل بين تمام مسئوليت هاي خود ايجاد نمايند و براي دستيابي به اين مهم آموزش هاي مهارت زندگي براي دستيابي به خانواده و جامعه اي شاد و ايمن لازم و ضروري است .

مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: تردیدی وجود ندارد که در دنیاي کنوني با ظهورفناوري هاي جديد و صنعتي شدن جامعه ،زندگي انسانها دستخوش تغيير و تحولات زيادي شده است و ما در طول عمر با انبوهي از مشکلات و مسائل روبرو هستيم كه حل آن مستلزم كسب مهارت هاي فردي و اجتماعي است ..

لیلا انتظام زاده در پایان ضمن بیان این که می توان با کسب مهارت های زندگی به فرد این توانايي را مي دهد که خانواده با نشاط تري داشته باشدگفت:  در این کارگاه، که با حضور 35 نفر از بانوان شاغل برگزار گردید مباحثی مانند مهارت های ارتباط موثر، کنترل خشم و حل مسأله  و نقش این مهارتها در ایجاد نشاط و شادی در خانواده، مورد بررسی قرار گرفت.