زمان : 13 Esfand 1397 - 22:08
شناسه : 149591
بازدید : 4405
قابلیت‌ها و انگیزه‌های ورزشی میبد ستودنی است فلاح فرماندار: قابلیت‌ها و انگیزه‌های ورزشی میبد ستودنی است فلاح فرماندار در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مینی والیبال دختران میبد که با حضور 10 تیم از باشگاه‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: ما در شهرستان قابلیت‌ها و انگیزه‌های ورزشی خوبی داریم که به‌واقع ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مینی والیبال دختران شهرستان با حضور «حسین فلاح» فرماندار و «محمدرضا زارع» رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن ورزشی شهید چمران برگزار شد.

فرماندارمیبد در مراسم اختتامیه این مسابقه‌ها با اشاره به اینکه امر ورزش بسیار مهم است، گفت: ما در شهرستان قابلیت‌ها و انگیزه‌های ورزشی خوبی داریم که به‌واقع ستودنی است.

حسین فلاح افزود: ما میبدی‌ها در مقایسه با شهرهای دیگر استان که یک سری امکانات خاص، ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی درزمینهٔ ورزش داریم، باید به صورتی بهتری از این امکانات استفاده کنیم.

فلاح در توصیه به نوجوانان ورزشکار تصریح کرد: شما باید قدر پدر و مادرهای خود را نیز بدانید و باروحیه‌ای شاداب کمک‌کار آن‌ها باوجود مشکل‌هایی که شاید با آن گریبان گیر هستند، باشید.

فرماندارمیبد در پایان از زحمات مربیان و کسانی که درزمینهٔ ورزش فعالیت دارند، تقدیر و تشکر کرد.

در این رقابت‌ها که با حضور 10 تیم از باشگاه‌های این شهرستان برگزار شد، تیم‌های آرمان، تربیت‌بدنی و شهید چمران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.