زمان : 31 Farvardin 1398 - 19:03
شناسه : 150193
بازدید : 6478
جلسات  هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پویشگاه  بیستم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد جلسات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پویشگاه بیستم در آستانه سوم اردیبهشت، روز معمار هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد, بیستمین نشست خود را در سالن جلسات سازمان تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در این  جلسه دکتر سالاری رئیس سازمان، روز معمار را که  همزمان با سالروز تولد معمار و طراح بزرگ جهان اسلام و ایران، شیخ بهایی است،به عموم مهندسان به ویژه مهندسان معمار و حاضران تبریک گفت و اظهار داشت: همایش حقوق معماری و مرور تجربیات پیشکسوتان معماری استان به همراه سایر ویژه برنامه ها برای این مناسبت فرخنده تدارک شده است که توسط روابط عمومی سازمان به صورت مبسوط اطلاع‌رسانی می‌شود و انتظار می‌رود مهندسان به ویژه مهندسان معمار در این برنامه ها شرکت فعال داشته باشند.

هیئت مدیره سازمان همچنین در جلسه بیستم خود مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص داد.

 این کمک ها شامل اهدای مبالغ نقدی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های سیل زده شامل واریز مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های لرستان، خوزستان و گلستان می باشد. ۵۰ میلیون ریال نیز از همین محل به حساب شورای مرکزی کشور واریز می‌شود تا به صورت متمرکز صرف کمک به سیل‌زدگان شود. هیئت مدیره سازمان همچنین در جلسه خود اعضای کمیسیون تخصصی انرژی سازمان را انتخاب و معرفی کرد. این افراد به ترتیب در رشته معماری شامل مهندس خانم ها نسرین نصیریانی و دکتر لیلا موسوی، همچنین مهندس سرزنده و مهندس سید محمد میر دهقان از گروه عمران، مهندس رضوانفر و مهندس صباغ از گروه مکانیک، و دکتر ابوالفضل اسدی از گروه برق می باشند. در این جلسه مصوب شد مهندس محمدرضا اسدی نیز به عنوان عضو مدعو در جلسات کمیسیون انرژی شرکت نماید.

 از دیگر مصوبات این جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، تعیین حسابرس سال ۹۷ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بود که برای این منظور شرکت کارآمد حساب ایرانیان با سابقه سه سال متوالی حسابرسی سازمان، از بین شرکتهای داوطلب انتخاب گردید و مقرر شد تا ۲۵ خرداد ۹۸ حسابرسی صورتهای مالی سال ۹۷ سازمان را به انجام برساند.