زمان : 05 Ordibehesht 1398 - 00:59
شناسه : 150240
بازدید : 5924
برنامه های گرامی داشت هفته  کار و کارگر اعلام شد برنامه های گرامی داشت هفته کار و کارگر اعلام شد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز ۱۶برنامه به مناسب هفته کار و کارگر در شهرستان مهریز اجرا می شود

امیر عباس دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای ۱۶ برنامه در هفته کار و کارگر خبر داد و افزود: برای تحقق شعار رونق تولید و در هفته کارو کارگر سه واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال زایی ۸۰۰ نفر و ۵واحد تولید که شامل ۴کارخانه کاشی و یک شرکت تولید کننده تجهیزلت پزشکی است در آینده نزدیک افتتاح می شود.

دهقانی زاده با اشاره به کمک ۵۰۰میلیونی کارگران مهریزی به سیل زدگان کشور ادامه داد: در هفته کارو کارگر از کارگران نمونه، منتخب و کارگرانی که در حادثه سیل اخیر بیشترین کمک را به مردم حادثه دیده انجام داده اند تجلیل می شود.

وی تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان با فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز دیدار و مشکلات خود را بیان می کنند.

دهقانی زاده گفت: همایش آموزش مهارت های خانواده و زندگی به کارگران ، کارفرمایان و خانواده های آنها در باهدف ارتقاع سطح آگاهی آنها برای زندگی بهتر است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:دیدار با خانواده های شهدا غبار روی قبور شهدای گمنام برگزاری مراسم زیارت عاشورا و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این هفته است.

دهقانی زاده ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی اعم از طناب کشی، دارت، تفنگ بادی و همایش دوچرخه سواری از برنامه های هفته کارو کارگر است.

وی گفت: شهرستان مهریز دارای ۳هزار ۸۸۷ تعاونی فعال در زمینه های کشاورزی آمورزشی و مسکن با هزار و ۱۵۴نفر عضو است

دهقانی زاده ادامه داد :نرخ بیکاری در شهرستان مهریز ۹/۴ است که در استان یزد رتبه دوم بعد از شهرستان بهاباد قرار گرفته است

وی در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان مهریز گفت: این شهرستان از سرمایه گذارن در هر عرصه ای استقبال می کند اما با چند شرط کم آب خواه بودن صعنت مورد نظر گذاری، عدم توسعه منابع نامتوازن، عدم وجود آلاینده ها ، آن صنعت جزو هایتک ها باشد یعنی داری تلنولوژی روز دنیا ماند بندر خشک دو نیرو گاه خورشیدی که در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.