زمان : 07 Ordibehesht 1398 - 20:23
شناسه : 150277
بازدید : 6058
اشتغال، مهمترین اولویت فرماندارمهریز است اشتغال، مهمترین اولویت فرماندارمهریز است فرماندار مهریز گفت: شهرستان مهریز و شهرک صنعتی این شهرستان در منطقه منحصر به فرد و مهمترین اولویت فرماندار مهریز اشتغال جوانان است.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز در جلسه ای که به مناسبت هفته کار و کارگر در سالن فرمانداری مهریز تشکیل شد افزود: شهرستان مهریز و شهرک صنعتی این شهرستان در منطقه منحصر به فرد و مهمترین اولویت فرماندار مهریز اشتغال جوانان است

زارع زاده افزود: صنعتگران مهریزی باید روحیه مطالبه گری را افزایش و پیگیر مسائل مربوط به خود در جهت رفع آن مشکل باشند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه انجمن کارفرمایان مهم ترین مسئله در شهرستان مهریز است تصریح کرد: تشکیل این انجمن می تواند مهریز را به درجات عالی در اشتغال برساند لذا با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به صنعتگران خواهیم بود.


وی گفت: شهرستان مهریز پتاسیل ویژه ای را برای تبدیل شدن به یکی از اضلاع مثلث گردشگری استان یزد دارد که باهمت و تلاش مسئولین و مردم این شهرستان در حوزه مختلف صاحب رتبه های برتر شده است.

زارع زاده افزود : یکی از بزرگترین طرح های این شهرستان احداث کارخانجات فرآوری سرب و روی مهدی آباد با ذخیره ای بالغ بر 150 میلیون تن و سرمایه گذاری یک میلیارد دلار می باشد که با راه اندازی آن بیش از 1000 نفر به طور مستقیم صاحب شغل خواهند شد.

وی با اشاره به مراحل احداث بندر خشک در این شهرستان گفت این پروژه در زمینی به مساحت 700 هکتار در حال ساخت می باشد که فاز اول آن آماده بهره برداری است و با پیگیری های بعمل آمده سردخانه 15 هزار تنی آن راه اندازی شده و مقدمات اسقرار گمرک و اتصال به سامانه ریلی کشور صورت پذیرفته است.

فرماندار مهریز ادامه داد:مهریز در تولید تخم مرغ، شیر چرم رتبه نخست را کشور دارد.