زمان : 27 Ordibehesht 1398 - 00:45
شناسه : 150496
بازدید : 5265
برگزاری ویژه برنامه معرفی کتاب‌های کودک نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز به میزبانی کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد؛ برگزاری ویژه برنامه معرفی کتاب‌های کودک نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز ویژه برنامه‌ای به منظور معرفی کتاب‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودک کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال اعضای کودک و نوجوان کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد، اشعاری از دو کتاب «کبوترها و آهوها» و «کبوترهای گنبد» سروده سید احمد میرزاده از منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی قرائت شد و کودکان شرکت‌کننده، ضمن مشارکت در این برنامه و بلندخوانی اشعار رضوی، لحظات شادی را تجربه کردند.

حجت‌الاسلام محسن سعید، کارشناس و مشاور دینی کتابخانه نیز در بخش دیگری از این برنامه با نمایش فیلمی کوتاه در خصوص زندگی و سیره حضرت امام رضا(ع)، به تشریح رفتار، منش و سبک زندگی آن امام رئوف با زبانی کودکانه پرداخت.

گفتنی است کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز با داشتن بخش کودک مستقل و جذاب و دارا بودن بیش از 3 هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان، در برنامه‌های مختلف میزبان جمع زیادی از کودکان عضو کتابخانه است.