زمان : 29 Ordibehesht 1398 - 01:03
شناسه : 150522
بازدید : 6133
سرپرست مخابرات خاتم معرفی شد سرپرست مخابرات خاتم معرفی شد با حضور سرپرست مخابرات منطقه یزد در فرمانداری شهرستان خاتم ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات این شهرستان برگزار شد.

با حضور زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ، فرجام فاضلی فرماندار خاتم و جمعی از مسئولین این شهرستان در ابلاغی سجاد مهاجری به عنوان سرپرست اداره مخابرات  این شهرستان منصوب شد و از آقای عبدالرضا محمودی میمند تجلیل به عمل آمد.

در این نشست محمدرضا زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد با اشاره به نقش ارتباطات در جامعه امروز گفت : ۲۷اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی ها نام گذاری شده و شعار امسال ، دسترسی یکسان به استاندارد سازی ، است.

زارع در ادامه گزارشی از عملکرد مخابرات استان و شهرستان خاتم بیان کرد و افزود: وضعیت ارتباطی شهرستان خاتم نسبتاخوب است و انتظار داریم باپیگیری های لازم وضعیت ارتباطی این شهرستان از وضع موجود بهتر شود. 

فرماندار شهرستان خاتم در این نشست از مخابرات منطقه یزد در عرصه خدمت رسانی یاد کرد واز تلاش های عبدالرضا محمودی در عملکرد مخابرات خاتم تقدیر و تشکر نمودند و افزود: امیدواریم با انتصاب رییس جدید و جوان مخابرات شاهد رشد چشمگیر خدمات مخابراتی در این شهرستان باشیم.

در ادامه فرجام فاضلی با گرامیداشت هفته ارتباطات گفت : خوشبختانه شهرستان خاتم در حوزه ارتباط درمناطق روستایی توسعه خوبی داشته ، اما در بعضی مناطق با مشکل ارتباطی روبه رو است که مسئولان باید توجه ویژه ای داشته باشند از جمله در حوزه مرزی شهرستان خاتم با استان فارس که دارای پوشش جنگلی است خواستار رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه بویژه در مواقع بحران وپوشش اینترنتی در مناطق روستایی برای برگزاری انتخابات که در پیشروی داریم از مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت. 

وی افزود : در سال جاری تعویض و تقویت باتری مرکزی کرخنگان و شهریاری ، دایره سرویس تلفن ثابت ، دایره سرویس اینترنت پرسرعت ۵۰ پرت ، اجرای فیبر نوری مسیر مروست ترکان به توتک ، اجرای فیبر نوری BTS فاز ۶ در سایت های فتح آباد ، نهرمسیح ، مسکن شهر و شهید بهمنی شهرستان از الویت های اداره مخابرات شهرستان در سال جاری است.