زمان : 01 Khordad 1398 - 01:51
شناسه : 150549
بازدید : 3386
دیدارکارکنان مخابرات  با امام جمعه استان یزد دیدارکارکنان مخابرات با امام جمعه استان یزد به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات، جمعی از مسئولان مخابرات منطقه یزد با آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد –آیت ا.. ناصری ضمن تبریک هفته ارتباطات به سرپرست و مسئولان مخابرات استان یزد، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در داخل کشور و با تکیه بر ایمان و قدرت لایزال الهی و نیز با بهره مندی از  باور به خود می توان ضمن عبور از مشکلات پیش رو، چشم انداز روشنی را برای این مرز و بوم ترسیم کرد.

وی افزود: با فراگیر کردن فرهنگ "ما می توانیم "در جامعه، ضمن چشم پوشی از قدرت های  بیگانه، قادر به استفاده بیشتر از ظرفیت های داخلی خواهیم بود.

امام جمعه یزد در پایان سرپرست و کارکنان مخابرات منطقه یزد که در جهت آسایش و زندگی بهتر مردم دارالعباده گام برمی دارند تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در گزارشی مبسوط آیت ا... ناصری را در جریان آخرین عملکرد مخابرات استان در شاخص های تلفن همراه، تلفن ثابت ، دیتا و ... قرار داد.

گفتنی است در پایان این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از کتاب" قصه دل های مجنون "با محوریت زندگینامه شش شهید سرفراز مخابرات یزد رونمایی کرد.