زمان : 06 Khordad 1398 - 12:54
شناسه : 150655
بازدید : 6811
جلسه بررسی تأمین آب شرب و راه دسترسی منطقه سیف الدین اسلامیه جلسه بررسی تأمین آب شرب و راه دسترسی منطقه سیف الدین اسلامیه جلسه بررسی تامین آب شرب و راه دسترسی منطقه سیف الدین اسلامیه با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه بررسی تأمین آب شرب و راه دسترسی منطقه سیف‌الدین اسلامیه با حضور "محمد محامدی" فرماندار، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، "سید هادی موسوی"معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
محمد محامدی در ابتدای این جلسه گفت: پیرو مراجعات مردمی به فرمانداری در رابطه با مشکلات  منطقه سیف‌الدین اسلامیه، بازدیدی از منطقه صورت گرفت و تعدادی از تولیدکنندگان نسبت به عدم وجود آب شرب و مشکلات راه دسترسی به این منطقه گلایه‌هایی را مطرح و خواستار رفع این مشکلات  شدند.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مسئولین ذی‌ربط و همیاری بهره‌برداران و تولیدکنندگان  در این منطقه نسبت به رفع مشکلات مطرح‌شده اقدامات مناسبی صورت گیرد.
در ادامه این جلسه بحث‌های کارشناسی به‌منظور بهره‌برداری از آب چاه این منطقه، طراحی شبکه آب‌رسانی و تهیه طرح و اجرای راه  ورودی صورت گرفت و تصمیماتی جهت رفع این مشکلات اتخاذ و مقرر گردید جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب روستایی با بررسی کارشناسی و برآورد هزینه و همیاری بهره‌برداران و تولیدکنندگان در این مجتمع، پروژه تأمین آب شرب منطقه آغاز و پیرامون مشکلات راه دسترسی به این منطقه نیز اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مساعدت لازم را انجام دهد.