زمان : 10 Khordad 1398 - 18:04
شناسه : 150705
بازدید : 7798
روز قدس روز نشان دادن چهره حامیان استکباری اسرائیل به ویژه آمریکا است روز قدس روز نشان دادن چهره حامیان استکباری اسرائیل به ویژه آمریکا است امام جمعه مهریز گفت: روز قدس روز فریاد برای مدعیان حقوق بشر و نشان دادن چهره حامیان استکباری اسرائیل به ویژه آمریکا است

عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در بین نماز گزاران روز قدس گفت: روز قدس روز فریاد برای مدعیان حقوق بشر و نشان دادن چهره حامیان استکباری اسرائیل به ویژه آمریکا و روز اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت به ویژه این روز افزود : خیانت و ارتجاع عرب به مردم مظلوم فلسطین اهمین این روز را چند برابر و فکر می کند می تواند افکار ملت ها را در روابط خود با رژیم غاصب صیونیستی عادی جلو دهد.

محی الدینی ادامه داد: کشورهای اسلامی به ویژه ایران اتمام حجت قاطع به ترامپ، اسرائیل و ارتجاع عرب در مورد اجرای هرگونه طرح خائنانه علیه مردم فلسطین می دهد.

وی با اشاره به رحلت امام خمینی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب این حقیقت را برای ملت ایران آشکار کرد که راه سرافرازی ودست یابی به عزت و استقلال در گروه استقامت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا است.

امام جمعه مهریز تصریح کرد : امروز تدابیر مقام معظم رهبری اقتدار، امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان آورده و وجود ایشان برای کشور ایران نعمتی بزرگ است.