زمان : 13 Khordad 1398 - 23:32
شناسه : 150718
بازدید : 5996
جشنواره کتابخوانی رضوی رویداد بزرگ فرهنگی برای شناساندن هرچه بیشتر ائمه(ع) است فرماندار شهرستان خاتم: جشنواره کتابخوانی رضوی رویداد بزرگ فرهنگی برای شناساندن هرچه بیشتر ائمه(ع) است فرماندار خاتم در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی، رویداد بزرگ فرهنگی برای شناساندن هرچه بیشتر زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) به اقشار مختلف مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم با تأکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره‌ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی رویداد بزرگ فرهنگی برای شناساندن هرچه بیشتر زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) به اقشار مختلف مردم است.
وی افزود: این جشنواره فرصتی ارزشمند را فراهم می‌آورد تا بار دیگر همه اقشار جامعه به اهمیت و جایگاه مطالعه توجه کنند.
علی اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاتم نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» شامل۱۲ عنوان کتاب، در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.
وی با اشاره به برگزاری موفق هشتمین دوره جشنواره رضوی در شهرستان خاتم افزود: این جشنواره در سال گذشته با همراهی بیش از یک هزار نفری مردم شهرستان و با همکاری موثر شهرداری‌های هرات و مروست و خیران شهرستانی، به شکل شایسته‌ای برگزار شد.
در بخش پایانی این جلسه نیز اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی خاتم به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی کتابخانه‌های شهرستان در برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداختند.
جلب مشارکت ادارات و دستگاه های فرهنگی شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر دوره نهم جشنواره کتابخوانی رضوی و پیگیری تبلیغات گسترده جشنواره در سطح شهرستان، از مصوبات مهم این جلسه بود.