زمان : 12 Khordad 1398 - 09:48
شناسه : 150729
بازدید : 9170
قاطعیت در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و مزروعی فرماندار شهرستان تفت خواستار شد: قاطعیت در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و مزروعی "محمد محامدی" در جلسه شورای کشاورزی شهرستان تفت گفت: مراکز خدمات جهاد کشاورزی در شهرستان باید با برخورد قاطع از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی و مزارع جلوگیری نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد محامدی" در جلسه شورای کشاورزی شهرستان تفت گفت: خوشبختانه با بارش رحمت الهی در ابتدای سال جاری، معضل کم‌آبی تا حدودی رفع شده است ولی همچنان تعدادی از روستاهای شهرستان، تأمین آب آشامیدنی از طریق آب‌رسانی سیار صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان تفت پیرامون خسارت سیل و روان‌های اخیر نیز اظهار داشت: سیل و روان آب‌ها به قنوات و راه‌های روستایی آسیب‌هایی وارد کرده ولی متأسفانه در دستورالعمل‌های ارسالی از مدیریت بحران این موارد ذکر نشده که نیاز است با پیگیری لازم این مورد نیز اصلاح گردد.

محامدی در ادامه افزود: با دستورالعمل‌های ابلاغی از مدیریت بحران کار شناسایی آسیب‌های وارده ناشی از سیل و روان آب به زمین‌های مزروعی و کشاورزی آغازشده و لازم است در این زمینه مراکز خدمات جهاد کشاورزی روستاهای شهرستان اقدامات لازم را با بررسی دقیق انجام و گزارش‌های مربوطه را به مدیریت بحران شهرستان ارائه نمایند.

فرماندار تفت به مطالبه افکار عمومی شهرستان مبنی بر جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در مزارع و زمین‌های کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: مراکز خدمات جهاد کشاورزی در روستاهای شهرستان باید از ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و مزارع جلوگیری نماید.

وی ادامه داد: انتظار است با همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط درزمینهٔ جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و مزارع و حریم رودخانه‌ها اقدامات مناسبی صورت گیرد و نگرانی افکار عمومی شهرستان تفت رفع گردد.