زمان : 13 Khordad 1398 - 23:34
شناسه : 150739
بازدید : 5770
معاون وزیر اقتصاد از طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد بازدید کرد معاون وزیر اقتصاد از طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد بازدید کرد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در سفر به استان یزد از تعدادی واحدهای صنعتی و طرح های سرمایه گذاری استان یزد بازدید کرد و با ظرفیت ها و پتانسیل های این بخش ها آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، «سید علی محمد موسوی «  با حضور در  یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی لوازم برقی مستقر در شهرک صنعتی یزد در جریان فعالیت ها و سرمایه گذاری های انجام شده قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان و متولیان امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان گفت: توجه به رونق تولید و بهبود سرمایه گذاری و رفع موانع و مشکلات این بخش از برنامه های وزارت اقتصاد است.

معاون وزیر اقتصاد همچنین از طرح های سرمایه گذاری مجتمع فرهنگی ، تفریحی و توریستی کوثر یزد ( کاریزلند)  بازید کرد و در جریان روند فعالیت ها و پیشرفت امور قرار گرفت.

موسسه کوثر خیریه و عام المنفعه کوثر یزد در سال 72 با هدف تامین بخشی از منابع مالی انتقال آب به استان یزد تاسیس شد و با انجام فعالیت های عمرانی و اقتصادی بخشی از منابع مالی خط اول انتقال آب به استان را تامین کرد.

ایجاد یک هزار و 200 هکتار فضای سبز در شهر یزد، کسب مجوز حفر و بهره برداری از چاههای آب کشاورزی، مشارکت در احداث کارخانه کاشی ابرکوه، مشارکت در احداث بندر خشک یزد، تامین و اجرای طرح بزرگ کوره های فهرج یزد، احداث پیشرفته ترین تصفیه خانه کشور در یزد، احداث مجتمع باغی 306 هکتاری، احداث منطفقه ویژه اقتصادی و صنعتی غیر دولتی و احداث شهرک صنعتی مشاغل مزاحم شهری از  جمله فعالیت های این موسسه است.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری ایران همچنین در نشست با مدیران و مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با ظرفیت های سرمایه گذاری این بخش اشنا شد.

بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد و مرکز مدیریت اجرایی ماده 251 مکرر قانون مالیاتی های مستقیم از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر اقتصاد به استان یزد بود.