زمان : 13 Khordad 1398 - 23:35
شناسه : 150742
بازدید : 6340
فرماندار تفت از مردم این شهرستان برای شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد با صدور پیامی؛ فرماندار تفت از مردم این شهرستان برای شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در پیامی از مردم دوست‌دار کتاب شهرستان برای شرکت گسترده در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در پیام محمد محامدی، فرماندار تفت آمده است:

جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود در این راستا، یعنی گسترش فرهنگ رضوی می‌باشد؛ چرا که بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج  فرهنگ کتاب و کتابخوانی،  شناساندن فرهنگ رضوی، و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد. برگزاری هرساله‌ جشنواره کتابخوانی رضوی، با این هدف والا و به منظور آشنایی نسل جوان با شخصیت برجسته امام رضا(ع)، امری پسندیده و قابل تقدیر است.

محامدی در بخش پایانی پیام خود از آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان شهرستان تفت برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت کرده و ابراز امیدواری کرده است همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز به کار کرده و تا بیست و هشتم خرداد ادامه دارد.

در این دوره از جشنواره 12 عنوان کتاب در باب زندگی و سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت جوادالائمه(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) ویژه سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و یا سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.razavi.iranpl.ir نسبت به تهیه کتاب‌ها و شرکت در مسابقه کتابخوانی آن اقدام کنند.