زمان : 13 Khordad 1398 - 23:36
شناسه : 150748
بازدید : 12368
دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با خانواده شهداء استان دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با خانواده شهداء استان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با چند تن از خانواده شهدا استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه نماینده بنیاد شهید و سپاه با خانواده های شهدا استان دیدار و گفتگو و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان دفاع مقدس ادای احترام نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه این دیدار اظهار داشت : وظیفه خود می دانیم که همیشه و هر لحظه  قدر دان از خود گذشتگی ها و ایثار کسانی باشیم که امروز امنیت جامعه را مدیون آن ها هستیم. آنها که سلامتی و جان خود را فدای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و میهنمان کردند.

حرازی زاده افزود: آنچه که امروز به عنوان آرامش و امنیت در کشور برخوردار هستیم به عزت خون شهداست و هلال احمر احترام به جایگاه و مقام شهداء را با همین هدف دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه الگوپذیری از این شهدای والامقام موجب گام نهادن در مسیر واقعی سعادت است ، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه است و این مهم بایستی به یک فرهنگ در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.

شایان ذکر است مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با نماینده بنیاد شهید و سپاه از خانواده های شهید منصور زاده ، فضائلی زاده ، امراللهی بیوکی دیدار و در پایان با اهدا هدیه ای از خانواده شهیدان تجلیل بعمل آمد .