زمان : 13 Khordad 1398 - 13:48
شناسه : 150757
بازدید : 11187
بررسی مشکلات گاز رسانی به دهستان شیرکوه بررسی مشکلات گاز رسانی به دهستان شیرکوه جلسه بررسی مشکلات گازرسانی به دهستان شیرکوه با حضور فرماندار، سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" در این جلسه با گلایه از کندی روند اجرایی پروژه گازرسانی به دهستان شیرکوه گفت: در دیدارهای مردمی در مناطق مختلف دهستان شیرکوه مهترین درخواست، تسریع درروند پروژه گازرسانی به این دهستان است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مشکلاتی در خصوص واگذاری زمین به منظور ساخت مخازن و ایستگاه‌های موردنیاز در مسیر گازرسانی به دهستان شیرکوه به وجود آمده بود  که با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد خوشبختانه رفع گردیده است.

محامدی در ادامه افزود: امیدواریم با رفع این مشکلات، شاهد تسریع درروند اجرایی این پروژه باشیم تا با گازرسانی به دهستان شیرکوه، مردم تمامی نقاط شهرستان از این نعمت استفاده نمایند.

فرماندار تفت از پیگیری هفتگی این پروژه تا اتمام آن به‌منظور تسریع درروند اجرایی و رفع مشکلات پیش روی آن خبر داد.

سعید عقلی سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم در هفته دولت شاهد آغاز پروژه شبکه داخلی گازرسانی به دهستان شیرکوه باشیم.

عقلی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال گاز به خطوط اصلی شبکه دهستان شیرکوه خواهد رسید و سعی خواهیم نمود با چند گروه کاری، گازرسانی شبکه داخلی این دهستان را نیز آغاز نماییم.

سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خواستار همکاری مردم با عوامل اجرایی این پروژه شد و اظهار داشت: با توجه به‌سختی اجرای شبکه داخلی گاز در دو روستای طزرجان و ده بالا، همکاری و صبوری مردم در مدت‌زمان اجرای این پروژه ضروری به نظر می‌رسد.

در ادامه این جلسه پیرامون گازرسانی به روستای توران پشت و اطلاع‌رسانی به گلخانه داران و مرغداران دارای شرایط به‌منظور گازرسانی تصمیمات لازم اتخاذ شد.