زمان : 22 Khordad 1398 - 12:57
شناسه : 150838
بازدید : 4540
جلسه ساماندهی مدارس محله یخدان شهرستان باحضور فرماندارمیبد جلسه ساماندهی مدارس محله یخدان شهرستان باحضور فرماندارمیبد فرماندارمیبد در جلسه ساماندهی آموزشگاه‌های یخدان در مدرسه شهید ابطحی گفت: این منطقه به علت قرار گرفتن در نقطه مرکزی و تراکم جمعیت دانش‌آموزی با کمبود آموزشگاه مواجه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه ساماندهی آموزشگاه‌های محله یخدان شهرستان با حضور «حسین فلاح» فرماندار، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در مدرسه شهید ابطحی برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه گفت: این منطقه به علت قرار گرفتن در نقطه مرکزی و تراکم جمعیت دانش‌آموزی با کمبود آموزشگاه مواجه است.

حسین فلاح افزود: طبق برنامه‌ریزی که در شورای آموزش‌وپرورش شده است برای جلوگیری از دو شیفته شدن مدارس، ما هرسال باید 10 مدرسه را در شهرستان میبد بسازیم که به همت خیرین این کار در شهرستان در حال انجام است.

فلاح بابیان اینکه محله یخدان یکی از نقاط مرکزی شهرستان میبد است که تراکم جمعیت و تعداد دانش آموزان در آن زیاد است تصریح کرد: اگر آموزشگاه‌های جدید به فضاهای آموزشی این منطقه اضافه نشود، کار مدارس به شیفت بندی می‌کشد.

وی گفت: با همکاری که مسئولین شهر، مدیر آموزش‌وپرورش و خیرین در این جلسه داشتند قرار شد؛ با همکاری مسئولین آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس استان و خیرین و صنایع شهرستان، شاهد افتتاح آموزشگاه شهید زاهدی در مهرماه 98 باشیم.

فرماندارمیبد در پایان خاطرنشان کرد: با عملیات احداث آموزشگاه شهید زاهدی یخدان از شیفت بندی شدن مدارس در این منطقه جلوگیری می‌شود.

گفتنی است؛ آموزشگاه 9 کلاسه شهید زاهدی یخدان صد درصد خیری است که با زیربنای هزار و 32 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 60 درصد با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال انجام است و مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.